Jste samostatný/á, systematický/á a zvládáte komunikovat v angličtině? Baví Vás pracovat s daty? Hledáte smysluplnou práci, ve které uvidíte výsledky? Pak hledáme právě Vás.
Co budete dělat:
samostatně zajišťovat nákup materiálu a zboží pro plynulý chod výroby, tj. denně komunikovat s dodavateli v češtině i angličtině (písemně i telefonicky) vytvářet objednávky v systému SAP, aktivní řízení forecastů s dodavateli, upřesňovat termíny dodávek atd.
kontrolovat správnost a kvalitu dodávek a vyřizovat dodavatelské reklamace
vybírat vhodné dodavatele a vyjednávat výhodné obchodní podmínky
zpracovávat statistiky o výši zásob, včasnosti a kvalitě dodávek apod.
velmi úzce spolupracovat se skladem, výrobou a ostatními odděleními napříč společností
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:
SŠ/VŠ vzdělání ideálně technického směru, popř. praxi s nákupem materiálu a dílů ve výrobní společnosti
možnost realizace v rostoucí úspěšné rodinné firmě, v budoucnu možný posun na pozici vedoucího oddělení nákupu
moderní pracovní prostředí, zdarma občerstvení na pracovišti
dotované stravování v restauraci Lidový dům, příspěvek na penzijní připojištění, volno navíc
pravidelné zaměstnanecké akce
SKOČTE DO TOHO S NÁMI!!!!
V případě zájmu o uvedenou pozici prosím zašlete svůj životopis na hr@usspa.cz nebo kontaktujte Ivu Sodomkovou, personální oddělení, tel: 731 504 447.
Zasláním vašeho životopisu do společnosti USSPA s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.