Tiskové zprávy

USSPA spouští podzimní kampaň

Zpět na seznam

Největší český výrobce vířivek spouští podzimní část kampaně a učí veřejnost koupat se i v zimě

Jeden ze tří nejvýznamnějších evropských producentů a první český výrobce vířivek, firma USSPA, ve 20. roce svého působení na trhu nezahálí. „Na jaře jsme uvedli novou generaci šesti vířivek, představili jsme novou tvář firmy s redesignem loga, za 1. pololetí jsme dosáhli 100% nárůst v meziročním srovnání se zakázkami uzavřenými v loňském roce a už během říjnového Designbloku uvedeme na trh další novinku“ říká Kateřina Kadlecová, ředitelka firmy USSPA. Komunikační stránku projektu pro firmu zajišťuje skupina agentur Konektor ve spolupráci s reklamní agenturou Arkadia a on-line agenturou Media Factory.

Podzimní část kampaně se rozjíždí 17. 9. a je zaměřena na osvětu k tématu celoroční využívání vířivky. „Pro uživatele venkovních spa s podzimem sezóna koupání rozhodně nekončí.Naopak jim nastává atraktivní období barevných výhledů do krajiny a nevšedních zážitků při koupání v termálním bazénu i za chladného počasí. Naším úkolem tedy byla prolomení tabu mezi potenciálními zákazníky. Proto jsme připravili koncept s headlinem „Jaro, léto, podzim, vířivka“, který dodržuje moderní jednoduchý styl komunikace firmy a v jednoduchém slovním memu pracuje s podvědomím recipientů. To si do sloganu v závěru automaticky doplňuje slovo „zima“ a vířivka a zimní období se tak dostávají do těsného spojení“ vysvětluje kreativní ředitel agentury Konektor Martin Charvát. Kampaň se na veřejnost dostane přes mix vyzkoušených kanálů, jako je print, outdoor a on-line prostředí. PR podporu vytčeného tématu firmě znovu zajišťuje agentura PR Konektor.

Česká rodinná firma, kterou vede druhá generace členů rodiny, vyvíjí vlastní design i unikátní technologická řešení přizpůsobená pro evropský trh. Mezi její dodavatele mimo jiné patří firma Unites známá svými řešeními například pro značku Boeing. Jako jediná česká firma podnikající v oboru spa vyvíjí i vlastní profesionální design. Vzniká v rukách českých autorů, jako je akad. sochař. Petr Slanina nebo designer Filip Streit ze studia Divan Design. Během říjnového Designbloku představí další nový model privátní spa s názvem VirgoiN. Vzhledem ke své kapacitě a výjimečně uspořádanému interiéru má model VirgoiN ambice zařadit se mezi nejprodávanější modely vířivek v ČR.

Vířivka k vašemu domu

+420 734 395 996 oddělení obchodu

Katalogy

Vybrat tu pravou vířivku nebo swim spa není jen tak. Objednejte si proto naše katalogy, ve kterých najdete veškeré informace o vašem novém společníkovi na celý život.

Objednat katalog