Firma USSPA získala na začátku letošního roku, kdy slaví 20. let od založení, hned dvě zásadní ocenění. Ta zákazníkům dávají jasně najevo, kdo je leaderem v oboru. Jedním z nich je zlatá plaketa Superbrands Business Award a další je certifikát kvality CZECH MADE udělený všem vířivkám značky USSPA. Už s novými pečetěmi uvádí značka na jaře 2015 i nové logo a zejména zcela inovovanou produktovou řadu privátních spa.
Značka kvality CZECH MADE zákazníkům poskytuje záruku, že si vybírají kvalitní výrobek, protože každý oceněný produkt je v rámci vládou garantovaného programu Česká kvalita nejprve podroben zkoumání nezávislé akreditované zkušebny a i po udělení certifikace průběžně nezávisle testován. Na rozdíl od jiných systémů kvality se CZECH MADE navíc zaměřuje i na spokojenost zákazníka. Certifikát CZECH MADE obdržely vířivky USSPA jako jediné na domácím trhu.
Zlatou plaketu Superbrands získávají značky s vynikající pověstí. Jedná se o celosvětový projekt, který na základě sjednocených kritérií a metod každoročně certifikuje nejlepší značky v téměř 90 státech na pěti kontinentech. Pro vířivky USSPA má o to větší cenu, že do programu Superbrands se jednotlivé značky nemohou samy přihlásit a nejprve procházejí náročným čtyřfázovým výběrem nezávislých institucí.
„Informace o udělení obou pečetí kvality chápeme jako potvrzení úspěchu při naší průběžné snaze o kultivování prostředí v našem specifickém oboru a přestože největším oceněním je pro nás spokojenost zákazníků, tyto ceny nám dávají další jistotu, že kvalita, profesionalita a stabilita naší značky se už stala měřítkem“ říká Kateřina Kadlecová, spolumajitelka firmy USSPA.