Český výrobce USSPA spouští novou marketingovou kampaň na svoje vířivky. Kromě toho, že za autorský design sbírají jedno ocenění za druhým, podle výrobce spojují i rodinu.
Kampaň se rozbíhá v polovině září on-line teaserem, hlavní část se odehraje v průběhu října a zakončená bude aktivitami spojenými s účastí značky na Designbloku. V on-line prostředí značka navyšuje o 25% rozpočet. „Online je dlouhodobě na vzestupu co do významu a také efektivity v rámci komunikačních nástrojů. V každé kampani se vždy snažíme část rozpočtu věnovat na odzkoušení nové aktivity a tentokrát to bude právě v rámci online“ vysvětluje ředitelka a spolumajitelka společnosti Kateřina Kadlecová.
Pointou celé kampaně je myšlenka o hlavní úloze vířivky: „Každý cítíme, že bychom měli dělat něco pro sebe a své zdraví, ale zároveň si nechceme plánovat vlastní aktivity na úkor času stráveného se svými nejbližšími. Spa je přínosná pro celou rodinu, je to místo které spojuje a může pomoci každému. Je to prostě místo, kde vám spolu bude dobře.“ dodává Kadlecová.
Kampaň, ve které tradiční výrobce zdůrazňuje kompletně český původ svých výrobků bude zahrnovat i outdoor a printovou část. V ní se letos poprvé a výrazně propojí s českým slow living a lifestyle magazínem Soffa.