Tiskové zprávy

Pro vás, pro rodinu

Zpět na seznam

Český výrobce USSPA spouští novou marketingovou kampaň na svoje vířivky. Kromě toho, že za autorský design sbírají jedno ocenění za druhým, podle výrobce spojují i rodinu.

Kampaň se rozbíhá v polovině září on-line teaserem, hlavní část se odehraje v průběhu října a zakončená bude aktivitami spojenými s účastí značky na Designbloku. V on-line prostředí značka navyšuje o 25% rozpočet. „Online je dlouhodobě na vzestupu co do významu a také efektivity v rámci komunikačních nástrojů. V každé kampani se vždy snažíme část rozpočtu věnovat na odzkoušení nové aktivity a tentokrát to bude právě v rámci online“ vysvětluje ředitelka a spolumajitelka společnosti Kateřina Kadlecová.

Pointou celé kampaně je myšlenka o hlavní úloze vířivky: „Každý cítíme, že bychom měli dělat něco pro sebe a své zdraví, ale zároveň si nechceme plánovat vlastní aktivity na úkor času stráveného se svými nejbližšími. Spa je přínosná pro celou rodinu, je to místo které spojuje a může pomoci každému. Je to prostě místo, kde vám spolu bude dobře.“ dodává Kadlecová.

Kampaň, ve které tradiční výrobce zdůrazňuje kompletně český původ svých výrobků bude zahrnovat i outdoor a printovou část. V ní se letos poprvé a výrazně propojí s českým slow living a lifestyle magazínem Soffa.

Vířivka k vašemu domu

+420 734 395 996 oddělení obchodu

Katalogy

Vybrat tu pravou vířivku nebo swim spa není jen tak. Objednejte si proto naše katalogy, ve kterých najdete veškeré informace o vašem novém společníkovi na celý život.

Objednat katalog