Tiskové zprávy

Největší český výrobce vířivek slaví

Zpět na seznam

27. března 2015 oslaví 20. výročí založení první a největší domácí výrobce vířivek - firma USSPA. Dnes značka z Dolní Dobrouče vyváží do 20 zemí světa a patří mezi tři největší hráče na trhu evropském.

Firma má za sebou úspěšnou generační obměnu ve vedení, kdy řízení společnosti v roce 2011 přešlo z otce na dceru. Petr Kolář předal firmu v den svých 60. narozenin své dceři Kateřině Kadlecové, která nyní vede společnost společně se svým manželem. Firma v součanosti zaměstnává 55 osob a za první dva měsíce roku zaznamenala rekordní 212% nárůst prodejů oproti stejnému období loňského roku. Jako jediná společnost v oboru staví na práci svého interního designera Petra Slaniny. Z jeho aktuální spolupráce s externím autorem Filipem Streitem ze studia Divan Design vznikl design nové generace zásadně inovovaných spa představované při příležitosti 20. výročí. Je charakteristická ve svém oboru ojedinělým a jednoznačně odlišitelným minimalistickým vzhledem, čistými liniemi a účelností tvarů. Zásadní oblastí jsou kromě designu i technické inovace vzešlé z vývojového oddělení USSPA, které nabídnou celou řadu revolučních funkcí.

Od roku 2011, kdy firma uvedla na trh vizionářskou spa budoucnosti Solitaire jako dovršení šestnáctileté práce zakladatele firmy Petra Koláře, dosáhla nová generace mladých majitelů mnoha zásadních met, jejichž momentálním vrcholem je právě uváděná nová generace produktů.

Komunikační kampaň k uvedení této nové generace spa zahrnuje printy, on-line aktivity a big boardy s novým vizuálem založeným na jednoduché výrazově čisté komunikaci nových produktů ve spojení s luxusní atmosférou. Celou kampaň v režii reklamní agentury Arkadia a PR agentury Konektor propojuje slogan graficky ztvárňující předložku iN ve dvou variantách slov, a to buď „inteligentní“ nebo „intimní“, která se obě ke světu relaxace ve stylu USSPA neodmyslitelně váží. Přídomkem iN v pojmenování se zároveň odlišuje generace inovovaných produktů představovaná při příležitosti 20. výročí firmy.

Spolu se svým výjimečným postavením firma přijala i odpovědnost a systematicky pracuje na kultivaci prostředí na českém trhu spa. Snaží se bojovat proti kopiím a nekalým praktikám prodejců čínského zboží. USSPA sama patří mezi hojně kopírované výrobce, také proto si cení aktuálního úspěchu, kdy jako první firma v oboru vířivek dosáhla certifikace Česká kvalita Czech Made. Letos bylo snažení firmy rovněž oceněno cenou Superbrands udělovanou nejvýznamnějším značkám v jednotlivých oborech.


Vířivka k vašemu domu

+420 734 395 996 oddělení obchodu

Katalogy

Vybrat tu pravou vířivku nebo swim spa není jen tak. Objednejte si proto naše katalogy, ve kterých najdete veškeré informace o vašem novém společníkovi na celý život.

Objednat katalog