Tiskové zprávy

K novému roku patří Bublinky!

Zpět na seznam

Koncem prosince vyšlo nové vydání magazínu Bublinky. XV. ročník časopisu vydávaného českou rodinnou firmou USSPA pro zákazníky a přátele pobytu ve vířivé lázni má unikátní obálku, přináší mimo jiné povídku na míru od spisovatele Pavla Brycze s autorskou ilustrací od manželky zakladatele firmy, SMS rozhovor s psycholožkou Laurou Janáčkovou a velký rozhovor se zlatým medailistou z Ria Lukášem Krpálkem.

Bublinky vydává 1x ročně firma ve vlastní režii již od roku 2002 a jejich výjimečnost každoročně potvrzují ceny v oborových soutěžích. Letošní vydání je unikátní i díky obálce, jejíž návrh vznikl v grafickém oddělení firmy. Myšlenkově navazuje na ocenění Red Dot, které letos jako jediná česká firma v oboru wellness USSPA dostala. Minimalistická titulka na sobě proto nenese nic než červený puntík a po jejím rozložení se objeví i klopy se čtyřmi kruhovými výřezy určenými pro prsty. Ze stodvacetičtyřstránkového magazínu se tak může stát i designová taška.

Pro aktuální číslo poskytl rozhovor judista Lukáš Krpálek, který jako spousta jiných sportovců také relaxuje ve vířivce USSPA a ojedinělou cestou prostřednictvím SMS vzniklo povídání s psycholožkouLaurou Janáčkovou. Za formát SMS rozhovorů spojených s fotostory byl časopis oceněn Literou v soutěži Zlatý středník 2013.

Srdce firmy i rodiny

„Bublinky jsou takové mé dítě a jejich přípravu se mnou prožívá celá rodina. Manžel se synem hlavně v tom, že na Bublinky padne pár rodinných víkendů a například moje maminka je prvním čtenářem všeho, co pro časopis vznikne. Dává mi důležitou první zpětnou vazbu. Letos si v Bublinkách splnila kousek svého snu ilustrovat knížku. Je uměleckou duší v naší rodině, odmala nás se sestrou vedla k umění a sama krásně maluje. Vždy říkám, že katalogy představují tvář naší firmy, zatímco Bublinky ukazují i její srdce. A ony navíc poodhalují i srdce naší rodiny“ vysvětluje ředitelka a spolumajitelka společnosti Kateřina Kadlecová.

Dosud nejvýraznější vydání v historii Bublinek bylo zároveň také produkčně nejdražší, ale díky vysoké inzertní účasti nejen prémiových módních značek se firmě podařilo pokrýt výrobní náklady a vytvořit tak „neztrátový“ printový magazín, který kromě předvánočního dárku všem zákazníkům v ČR plní stále lépe funkci podpůrného prodejního nástroje po celý následující rok.


Vířivka k vašemu domu

+420 734 395 996 oddělení obchodu

Katalogy

Vybrat tu pravou vířivku nebo swim spa není jen tak. Objednejte si proto naše katalogy, ve kterých najdete veškeré informace o vašem novém společníkovi na celý život.

Objednat katalog