Tiskové zprávy

Jarní kampaň USSPA v plném protiproudu

Zpět na seznam

SPORT I ZÁBAVA V PLNÉM PROTIPROUDU

Český výrobce vířivek a swim spa spustil jarní kampaň, ve které komunikuje všechny tři hlavní benefity termálních bazénů s protiproudem. Připravila ji brněnská agentura Arkadia.

„V zadání bylo tentokrát akcentovat také možnost aktivního sportu. USSPA dosud v komunikaci podporovala hlavně jejich relaxační funkci, proto jsme vymysleli komunikaci s exaktním wordingem SPORT i ZÁBAVA v plném protiproudu. Díky půleným vizuálům jsme mohli ke sportu i zábavě připojit třetí hlavní benefit - CELOROČNOST využití. Kampaň je postavená tak, aby umožnila vytvářet v průběhu různé vizuály a akcentovat jednotlivé benefity i zvlášť. Velmi nám v tom pomohly fotografie z ptačí perspektivy od fotografa Vladimíra KIVY Novotného, který se značkou pravidelně spolupracuje.“ komentuje ředitel agentury Arkadia Luděk Rychtar.

Kampaň zahrnuje zejména výkonnostní online, dynamické OOH plochy, bigboardy, print a ambientní umístění zejména v Praze.

Vířivka k vašemu domu

+420 734 395 996 oddělení obchodu

Katalogy

Vybrat tu pravou vířivku nebo swim spa není jen tak. Objednejte si proto naše katalogy, ve kterých najdete veškeré informace o vašem novém společníkovi na celý život.

Objednat katalog