Tiskové zprávy

Bublinky mají cenu

Zpět na seznam

Firemní časopis českého výrobce vířivek USSPA získal Cenu České marketingové společnosti a zabodoval v oborových soutěžích.

Česká marketingová společnost ústy prezidentky doc. PhDr. Jitky Vysekalové , Ph.D. ocenila „vysoce profesionální obsahové i výtvarné zpracování publikace odpovídající marketingové strategii firmy“. Cenu uděluje Česká marketingová společnost v rámci soutěže Fénix Content Marketing těm počinům, které se něčím vymykají vypsaným kategoriím. V soutěži Fénix Content Marketing se Bublinky zároveň umístily na 2. místě mezi jednorázovými off-line médii a stejně tak v soutěži Zlatý středník. Druhé místo si z Fénixu odnesla i nová kolekce katalogů USSPA, kterou firma vytvořila ve spolupráci s agenturou Arkadia.

Časopis vzniká čistě v interní režii firmy od roku 2002, nicméně letošní cenu získalo vydání publikované v prosinci 2015 v nákladu 4 800 kusů, které mělo rekordní počet stran, nový formát i materiál, vylepšenou grafiku i nové rubriky. Toto vydání bylo dosud nejúspěšnější i co do účasti dalších prémiových značek, které jej zařadily do svého portfolia jako vhodný nástroj komunikace s vybranou cílovou skupinou.

„U Bublinek si zakládáme na vizuální stránce, fotografiích a původním obsahu - žádné instantní články vytvořené externí agenturou. Přirozená autenticita se v nich projevuje i netradičními formáty článků. Bublinky otevírají dveře do srdce firmy, ukazují její život a lidskou stránku společnosti. Časopis prezentuje hodnoty firmy v praxi, ukazuje přesah značky a širší souvislosti.“ Shrnuje ředitelka společnosti Kateřina Kadlecová.


Vířivka k vašemu domu

+420 734 395 996 oddělení obchodu

Katalogy

Vybrat tu pravou vířivku nebo swim spa není jen tak. Objednejte si proto naše katalogy, ve kterých najdete veškeré informace o vašem novém společníkovi na celý život.

Objednat katalog