Kromě výroby českých vířivek rodinná firma USSPA každoročně před Vánocemi vydává pro své příznivce více než stostránkový magazín Bublinky. Letošní číslo sází na pohodu, požitky a grafické ztišení. Do řad přispěvatelů i respondentů přibyla řada známých jmen. Fejetonem přispěl investigativní novinář Marek Wollner, v sms rozhovoru se představila módní návrhářka Tatiana Kovaříková a exkluzivně pro magazín Bublinky se oblečený ve vířivce vykoupal David Koller.
Časopis firma vydává ve vlastní režii nepřetržitě od roku 2002, lifestylovou formu začal postupně dostávat od roku 2012. Formát se ustálil na velikosti A4, ale každoročně interní grafické oddělení firmy přichází s novou grafikou obálky i obsahu. Letošní zpracování navazuje na projekt reLife, kterým USSPA většinu roku žila.
Na jednoduché obálce z matně bílého papíru proto vystupuje jen jeden kousek dortu. Dortu, který mladý český designér Vojtěch Podlesný vytvořil ze zbytků z výroby spa. Projekt hraček reLife dává nový život zbytkům corianu, akrylátu a tropického dřeva, vznikl jako původní myšlenka ředitelky firmy a veřejnosti byl představen na podzimním Designbloku. „Vzhledem k povaze našeho časopisu si můžeme dovolit dělat každé číslo úplně jiné, a s tím si také rádi hrajeme. Letošní vydání symbolizuje v mnohém i filozofii firmy
a slovo, které se v Bublinkách letos snad nejčastěji objevuje, je „radost“ vysvětluje ředitelka firmy a šéfredaktorka Kateřina Kadlecová.
Obsah časopisu otevírá rozhovor s Davidem Kollerem, ale následují i odbornější články na témata spojená s oborem wellness, rozhovor ředitelky firmy s módní návrhářkou Tatianou Kovaříkovou a cestovatelské tipy, letos mimo jiné i pohledem desetiletého zástupce další generace značky USSPA.
Letošní náklad činí 5 000 ks, díky vysoké inzertní účasti prémiových značek se firmě podařilo pokrýt výrobní náklady a vytvořit tak „neztrátový“ printový magazín.