Tiskové zprávy

To nejlepší je pod hladinou

Zpět na seznam

Výrobce vířivek a bazénů USSPA 1. 10. spustil podzimní kampaň, která se zaměřuje na prémiové vířivky kompletně vyráběné a servisované v rodinném závodu v České republice. Kampaň chce ukázat, že ačkoli kvalitní spa může zaujmout už na první pohled, to nejlepší čeká na majitele při užívání – to nejlepší je pod hladinou.

Kampaň vytvořená reklamní agenturou Arkadia zahrnuje zejména výkonnostní online, OOH plochy, bigboardy, citylighty a print. Online část kampaně zajišťuje agentura Dobrý web. Začala teaserem spuštěným v polovině září, který zákazníkům naznačuje příchod hlavní části sdělení a směřuje na nově vytvořenou landing page. Zde zákazník najde kontakty pro objednání katalogů a hlavně pro návštěvu showroomů. Tyto dva úkoly si vytyčila i právě se rozbíhající hlavní část kampaně – povzbudit zákazníky k objednání katalogů a k seznámení s produkty samotnými v showroomu. „Cílem naší kampaně je motivovat zákazníky, aby měli chuť vyzkoušet si naši vířivku a zjistit, že to není pouze heslo, ale realita, za kterou si stojíme.“ vysvětluje marketingová ředitelka firmy Petra Rychetská. „Naše zkušenosti nám opakovaně dokázaly, že pokud zákazník navštíví náš showroom, způsob prezentace, úroveň poradenství a právě kvalita produktů samotných, ho ve velké většině případů přesvědčí k pořízení spa právě od nás“ dodává Rychetská. Podzimní marketingovou akci firma podporuje i obchodními aktivitami. Jako doplněk k online kampani se zákazníci potkají s novými vizuály i v časopisech o bydlení.

V online prostředí se od poloviny do konce listopadu objeví i doběhová minikampaň, která představí vířivky jako ideální celoročně využitelný dárek pro celou rodinu.

Vířivka k vašemu domu

+420 734 395 996 oddělení obchodu

Katalogy

Vybrat tu pravou vířivku nebo swim spa není jen tak. Objednejte si proto naše katalogy, ve kterých najdete veškeré informace o vašem novém společníkovi na celý život.

Objednat katalog